تور جنگل ابر به آبشار مجن شاهرود

از600,000تومان

تور جنگل ابر به آبشار مجن شاهرود

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

2 روزه

بازدید

969

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

2 وعده صبحانه سلف . 1 وعده ناهار و عصرانه
مینی بوس محلی
مجوز آژانس، بیمه
اتوبوس VIP تختشو
1 شب اقامت در اقامتگاه بوم گردی

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

مسیر دسترسی به جنگل ابر

برای رفتن به شاهرود و جنگل ابر شما باید از مسیر های مختلف خود را ابتدا به شهر شاهرود برسانید. در مسیر جاده تهران به مشهد، بعد از سمنان و عبور از دامغان به شهر شاهرود می رسید که باید در ادامه در این شهر وارد خروجی آزاد شهر شوید و مسیر را در آن ادامه دهید. در چهار طاق باید بعد از دور زدن، بلوار امام حسین را در پیش بگیرید و در این بلوار تا میدان امام رضا رانندگی کنید. در میدان از سمت چپ به جاده قلعه نو به ابر بروید. در مسیر این جاده روستای شیرین آباد قرار دارد که با فاصله کمی از آن جنگل ابر نیز قابل مشاهده می باشد. از مسیر جاده اصلی تا جنگل ابر مسافت 25 کیلومتر می باشد که 10 کیلومتر آن آسفالته و مناسب است و باقی به صورت جاده خاکی می باشد. افرادی که از تهران قصد سفر به جنگل ابر را دارند باید بدانند مسافت پیش روی آنها 460 کیلومتر می باشد که طی کردن آن نزدیک به 6 ساعت زمان نیاز دارد.
تفریحات جنگل ابر شاهرود

در جنگل ابر، قدم زدن، تماشای ابرها، خلوت کردن با خود، کمپینگ، جنگل نوردی، دوچرخه سواری و عکاسی از جمله مهمترین تفریحاتی است که می توانید به آن بپردازید و لحظات خاص و زیبایی را برای خودتان و همراهانتان بوجود بیاورید.
مسیر دسترسی به آبشار مجن شاهرود

این آبشار در جهت شمال غربی شهر شاهرود قرار دارد و شما باید در خروجی مجن از جاده منحرف شوید. سپس با 20 دقیقه رانندگی خود را به شهر مجن برسانید. مسیر دسترسی شهر مجن آسفالته و مناسب می باشد و محدودیتی برای نوع وسیله نقلیه وجود ندارد. آبشار در دل یک منطقه کوهستانی و صخره ای قراردارد. شما ابتدا با سد مجن روبرو خواهید شد. در ادامه با عبور از کنار سد مجن به جلو پیش می روید. در تمام طول مسیر انواع تابلوهای راهنما نصب شده است و از این نظر مشکلی در طی کردن آن نخواهید داشت. جاده شهر مجن تا نزدیک آبشار به صورت خاکی می باشد و مسافت آن 12 کیلومتر است. جاده در مسیر کوهستانی و پر پیچ و خم واقع شده است، اما امکان تردد در آن به وسیله اتومبیل فراهم است. ادامه مسیر با پرداخت ورودی آبشار، در دل کوهستان و به صورت مسیر پیاده روی در میان صخره ها می باشد. کافی است حدود 40 متر را طی کنید تا با آبشار زیبای مجن روبرو شوید و به تماشای ارتفاع 8 متری آن بپردازید. افرادی که با سردی آب مشکلی ندارند در حوضچه کوچک آبریز آبشار تنی به آب میزنند و از آن لذت می برند.
تفریحات آبشار مجن شاهرود

در مسیر این آبشار و فضای اطراف آن امکان لذت بردن از تفریحات گوناگون و مختلفی وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد : اقامت و کمپینگ : بهترین لذت سفرهای دسته جمعی، کمپینگ و دور هم بودن آن است که در کنار لذت بردن از جاذبه ها، استراحت مناسبی هم داشته باشید. صخره نوردی : افراد حرفه ای که تجهیزات مناسب و استانداردی با خود به همراه آورده اند، می توانند در این منطقه به صخره نوردی بپردازند. عکاسی : حتما دوربین عکاسی خود را در این سفر به همراه داشته باشید، چرا که با مناظری روبرو خواهید شد که مشابه آن وجود ندارد. یخ نوردی : برای مسافرانی که در فصل زمستان به آبشار مجن سفر می کنند، امکان یخ نوردی وجود دارد. چرا که دما در این منطقه بسیار سرد می شود. بعضا شرایط به گونه ای می شود که سطح رود و آبشار همراه با یخ زدگی و قندیل های زیباست و آب در زیر آن جریان دارد.

جاذبه های گردشگری جنگل ابر شاهرود به آبشار مجن

اصلی ترین جاذبه این منطقه در اسم آن نهفته است. دقیقا تماشای ابرهای زیر پایمان که احساس می کنیم همچون فیلم های تخیلی از یک درخت لوبیای سحر آمیز بالا رفته ایم و به سقف آسمان رسیده ایم، برای ما لذت بخش خواهد بود. اما تنها جاذبه جنگل ابر همین یک مورد نمی باشد.

مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی

مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی

عارف بزرگ دیگری که در این منطقه آرام گرفته است، شیخ ابوالحسن خرقانی است. محل دفن او تپه ای در شمال قلعه نوخرقان است که با شاهرود 24 کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، باغ بزرگ و زیبایی که در اطراف مقبره وجود دارد، یک جاذبه مهم به حساب می آید.

تور آبشار مجن

آبشار مجن

در تور جنگل ابر به آبشار مجن، دو جاذبه جنگل ابر و آبشار مجن، اصلی ترین مقاصد سفر می باشند. آبشار مجن که در شهر بن بست مجن قرار دارد، در میان صخره ها و زیبایی های زیادی که اطراف آن را در برگرفته است، مکانی است که تفریحات مختلفی را برای مسافران فراهم می آورد. اما اصلی ترین جاذبه آن آبشار بسیار زیبایی است که در هر زمان و فصلی زیبایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد.

مقبره بایزید بسطامی

نام بایزید بسطامی در تاریخ ایران به عنوان یک عارف بنام و بزرگ ثبت شده است که محل دفن او بسطام می باشد. در سفر به جنگل ابر شاهرود می توانید به این مقبره ساده سری بزنید و از آن دیدن کنید. بیش از 11 قرن از مرگ بایزید بسطامی می گذرد و مقبره او همچنان یک بنای ساده و کوچک همراه با یک پنجره می باشد که از هر نوع تزیین به دور مانده است. این مقبره حکایت از بعد عرفانی این انسان بزرگ دارد. فاصله این آرامگاه تا جنگل ابر 50 کیلومتر می باشد و قبل از آن است.

مقبره بایزید بسطامی

روستای شیرین آباد

در میان جنگل ابر پیاده روی بسیار لذت بخش و زیباست چرا که همراه با مشاهده زیبایی هایی این منطقه می باشد. حالا اگر همچنان به پیاده روی ادامه دهید و مسافت 7 کیلومتری را طی کنید، روستای شیرین آباد را در مقابل خود خواهید دید. این روستا یک جاده جنگلی زیبا دارد که به نام جاده شاهی نیز معروف است. بافت ساده این روستا با خانه های بسیار زیبا، همراه با طبیعتی وصف ناپذیر، یک جاذبه مهم است که مسافران زیادی را هر ساله به سمت خود می کشد.

روستای شیرین آباد تور جنگل ابر

جاذبه های دیگری نیز در مسیر جنگل ابر و اطراف آن وجود دارد که تماشای آنها را نباید از یاد برد، از جمله:

دالان بهشت، آبشار شرشر، آبشار آلوچال، چشمه سارها، قلعه ماران و انواع گونه های نادر گیاهان دارویی.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور جنگل ابر به آبشار مجن شاهرود 600,000 تومان 600,000 تومان 20 هر زمان 2 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir