تور اوپرت سمنان

از1,640,000تومان

تور اوپرت سمنان

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

2 روزه

بازدید

1290

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

2 وعده صبحانه سلف . 2 وعده ناهار . 2 وعده شام . میز عصرانه
مینی بوس محلی
مجوز آژانس، بیمه
اتوبوس VIP تختشو
2 شب اسکان در باغ ویلای لاکچری

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

اوپرت کجاست؟

در مرز شمالی استان سمنان و با فاصله 55 کیلومتری از شهر مهدیشهر، با دیوار مرزی روبرو هستیم که فلات مرکزی ایران را از دامنه های شمالی البرز جدا می کند. پوشش جنگلی دامنه شمالی البرز با آنچه در سمت مخالف مشاهده می شود، کاملا متضاد است. شما در نقطه ای قرار می گیرید که می توانید همزمان زیبایی دو نوع متفاوت از بافت طبیعت را مشاهده کنید. همه ما می دانیم که دو استان سمنان و مازندران در همسایگی هم قرار دارند. سمنان با بافتی کویری و یک آب و هوای خشک، مازندران هم با طبیعتی سرسبز و بارندگی های مستمر در طول سال که آب و هوای آن را مرطوب کرده است. حالا تصور اینکه نقطه اتصال و تغییر آب و هوا کجاست و به چه شکل می باشد، به نظر جذاب و زیباست. یعنی دقیقا همان جایی که به نام اوپرت شناخته می شود.
موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی اوپرت سمنان

در خط مرزی جنوب استان مازندران و خط شمالی استان سمنان، با یک بافت طبیعی مرتفع روبرو هستیم که در عین حال که به صورت بافت مرکزی نمایان شده است، به گونه ای شرایط آب و هوایی مازندران و ابرهای باران زای آن را مهار کرده است و به عاملی برای تغییر هوای دو منطقه تبدیل شده است. این منطقه ییلاقی که دارای زیبایی چشم نوازی هم می باشد به عنوان مرز جغرافیایی دو استان سمنان و مازندارن نیز شناخته می شود و می توان موقعیت آن را در محل تلاقی دو استان روی نقشه جستجو کرد.
جاذبه های دیدنی اوپرت

منطقه گردشگری اوپرت یک بافت طبیعی است که بیشتر جاذبه های آن نیز در دل طبیعت قرار دارد و خبری از صنعت یا تفریحات دیگر در این منطقه وجود ندارد. اصلی ترین جاذبه آن تفاوت بافت و طبیعتی است که هم زمان شما می توانید به آن تماشا کنید. در یک سمت جنگل و ابر و سر سبزی و در سمت دیگر بافت زیبای کویری، یک تصویر شاعرانه را پیش روی شما قرار می دهد. از همین رو و بخاطر چنین فضای رمانتیک و عاشقانه ای، از اوپرت به عنوان منطقه ای برای عاشقان و دلباختگان نیز یاد می کنند. مسیر شما نیز همراه با زیبایی های زیادی است که با آن روبرو خواهید شد. در مواردی که از مسیر اصلی کمی فاصله بگیرید، چشمه ها، رودخانه ها، بافت های گیاهی و جانوری گوناگونی خواهید دید. چشمه هایی که در دل این طبیعت قرار دارد این امکان را برای شما بوجود می آورد تا آب مصرفی خود را تامین کنید. لذت چشیدن یک آب گوارای خنک که طبیعی ترین آب معدنی ممکن است. برخی از چشمه های معروف در این منطقه عبارتند از :کله چشمه، عمارت سرچشمه، کنگل چشمه، پایین لوتی و بالا لوتی گرد چشمه. با فاصله ناچیزی از اوپرت سمنان مکان های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که می توانید سفر خود را به چند روز افزایش دهید و حالا که این مسیر را آمده اید، از آنها نیز دیدن کنید. مکان های بسیار معروف و دیدنی مانند چشمه های پلکانی رنگارنگ سورت، روستای سنگده، قله خرونرو، جنگل های راش از این دسته می باشند. در ارتفاعات اوپرت قرار گیری ابرها در زیر پای شما نیز، می تواند بهترین احساس ممکن را ایجاد نماید و جایی که ابرها تا این ارتفاعات کشیده شده اند و در اینجا مهار شده اند. دیگر راه خروجی ندارند و باید هر آنچه از باران حمل می کنند بر فراز جنگل های شمالی ببارند. جنگل هایی که با درختان سر به فلک کشیده از دل این ابرها بیرون زده اند و خود را به سقف آسمان رسانده اند. اینگونه تصور می شود که درختان می خواهند خود را به بالا برسانند تا از فراز اوپرت نظاره گر کویر کهن و زیبایی باشند که در سمت جنوبی این مرز واقع شده است. آنقدر زیباست این نقطه که توصیه می شود با خود عزیزترین افراد را به همراه داشته باشید. البته که گاهی می شود از شیدایی عشق یک دل تنها را به این مناطق برد و ساعت ها به این قاب زیبا چشم دوخت.
آب و هوای اوپرت

سمنان با بافتی کویری و یک آب و هوای خشک، مازندران هم با طبیعتی سرسبز و بارندگی های مستمر در طول سال که آب و هوای آن را مرطوب کرده است. حالا تصور اینکه نقطه اتصال و تغییر آب و هوا کجاست و به چه شکل می باشد، به نظر جذاب و زیباست. یعنی دقیقا همان جایی که به نام اوپرت شناخته می شود.

دیگر جاذبه های اطراف اوپرت

بهتر است در سفر به اوپرت عجول نباشید. یک برنامه ریزی چند روزه و با آرامش را شروع کنید. در این سفر همراه بازدید از اوپرت، تماشای مناظر دیگر را که در مسیر قرار دارند یا با فاصله اندکی از اوپرت قابل دسترسی می باشند نیز از بهترین لذت های سفر می باشد. مناظری مانند عمارت ابراهیم خان ملاده، تنگه هیکو، چشمه فینسک، آبشار خزه، جنگل های انجیلی، راه گوگلی و… که بسیار به مقصد شما یعنی اوپرت نزدیک هستند.

مهمترین تفریحات اوپرت سمنان

در این منطقه امکان پیاده روی، طبیعت گردی، کوه نوردی، روستا گردی و دیدن زیبایی های منطقه فراهم است. در کنار این موارد در صورت ماندن به مدت طولانی تر، پیاده روی در شب، کمپینگ، دیدن مهتاب زیبای این منطقه و آسمان خاص آن نیز از دیگر تفریحاتی است که برای مسافران لذت بخش است.

تفریح دیگری که خیلی افراد را به این منطقه می کشاند، عکاسی و فیلم برداری است. چرا که چنین قاب هایی را در هیچ جای طبیعی یا لوکیشن مصنوعی نخواهید دید.

مسیر دسترسی به اوپرت

مسیر دسترسی اوپرت سمنان

اگر در مرکز فلات ایران قرار دارید یا از سمت شهرهای شرقی و جنوبی قصد سفر به اوپرت را دارید، باید خود را از سمنان به مهدیشهر برسانید و سپس از آنجا به سمت شمال حرکت کنید. بعد از مهدی شهر نیاز است که یک مسیر 55 کیلومتری را طی کنید تا ابتدا خود را در روستای اوپرت ببینید. این روستا درست است که هم اسم مقصد ماست ولی هدف سفر نیست و جدای بافت بومی محلی به عنوان جاذبه اصلی منطقه به حساب نمی آید. سپس از روستا مسیر خود را ادامه دهید تا به ارتفاعات اوپرت برسید.

در منطقه مهدیشهر، می توان از سمت شهمیرزاد نیز خود را به اوپرت رساند. از شهمیرزاد باید به سمت ساری و فولاد محله بروید. در این مسیر باید وارد منطقه حفاظتی و زیبای پرور شوید و چند روستای کولیم، کاور و ملاده را رد کنید. در سرخده باید به سمت راست و خروجی روستای اوپرت بروید.

مسیر بعدی برای افرادی است که می خواهند از مست تهران به این منطقه زیبا حرکت کنند. جاده فیروزکوه شما را به این منطقه می رساند. در این جاده شما از مناطقی مانند گردنه گدوک، راه آهن شمال، پل ورسک و غار اسپهبد عبور خواهید کرد و تا روستای چاشم باید بروید. از این روستا امکان رسیدن به اوپرت وجود دارد.

اوپرت سمنان

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور اوپرت سمنان 1,640,000 تومان 1,640,000 تومان 20 هر زمان 2 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir