تور چال کندی دزفول

از2,260,000تومان

تور چال کندی دزفول

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

3.5 روزه

بازدید

1893

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

2 وعده صبحانه و 1 وعده شام
مینی بوس محلی
مجوز آژانس، بیمه
اتوبوس VIP تختشو
2 شب اسکان در باغ ویلای لاکچری

توضیحات بیشتر

مسیر های دسترسی

موقعیت جغرافیایی دره چال کندی

دره چال کندی در جنوب غربی کشور، استان خوزستان و نزدیک شهر دزفول قرار دارد. این دره در واقع محل عبور آب سد دز می باشد و بر روی رودخانه دز قرار گرفته است. بنابر این سفر ما به یک دره پر آب و با طراوت می باشد. پس باید آمادگی مواردی مانند شنا و تفریحات آبی را نیز داشته باشیم. بخاطر شرایطی که درون دره وجود دارد و گردش هوایی که درسطح آب جریان دارد، طراوت و تازگی هوا در این منطقه بسیار مناسب تر از سایر نواحی اطراف می باشد.
مسیر دسترسی به دره چال کندی

گفتیم که دره چال کندی از جاذبه های استان خوزستان و شهر دزفول می باشد. تا اینجا استان و شهر مورد نظر در سفر مشخص شده است. بعد از رسید به شهر دزفول باید 18 کیلومتر در جهت شمال و به سمت شهیون طی کنیم تا به دره چال کندی در مسیر رود دز برسیم. در صورتی که با پرواز به اهواز سفر کنید، می توانید از اهواز به دزفول و سپس به دره چال کندی بروید. مسیر تا انتها دارای جاده ماشین رو نیست. به همین خاطر بعد از پارک ماشین ها در یک محدوده مشخص، باید شروع به پیاده روی در ادامه مسیر نمایید. برای مسیر پیاده روی باید زمانی بین 45 دقیقه تا یک ساعت را در نظر بگیرد که در برخی نواحی به صورت کوهستانی می باشد. اما می توان برای رفتن به دره چال کندی از مسیر آبی نیز استفاده کرد. در شهر دزفول و پارک دولت، قایق های اجاره ای قرار دارند که مسافران را به دره چال کندی می رسانند. مسیر آبی دیگر نیز ، قایق هایی است که از اسکله قلعه مختار اندیمشک به سمت چال کندی می روند.
دره چال کندی کجاست؟

یکی از جاذبه های گردشگری استان خوزستان است که در شهر دزفول قرار دارد. این دره به عنوان تفریح گاه آبی شناخته می شود و در طول سال طبیعت گردان زیادی را به سمت خود جذب می کند. فاصله دره چال کندی تا شهر دزفول 18 کیلومتر و تا مرکز استان خوزستان یعنی اهواز نیز نزدیک به 180 کیلومتر می باشد. مسیر تا انتها دارای جاده ماشین رو نیست. به همین خاطر بعد از پارک ماشین ها در یک محدوده مشخص، باید شروع به پیاده روی در ادامه مسیر نمایید. برای مسیر پیاده روی باید زمانی بین 45 دقیقه تا یک ساعت را در نظر بگیرد که در برخی نواحی به صورت کوهستانی می باشد. اما می توان برای رفتن به دره چال کندی از مسیر آبی نیز استفاده کرد. در شهر دزفول و پارک دولت، قایق های اجاره ای قرار دارند که مسافران را به دره چال کندی می رسانند. مسیر آبی دیگر نیز ، قایق هایی است که از اسکله قلعه مختار اندیمشک به سمت چال کندی می روند.

دزفول دره چال کندی

جاذبه های گردشگری دره چال کندی

در این منطقه شما با منظره ای  کوهستانی همراه با صخره ها، رودخانه، دشت و … روبرو هستید که فضای بسیار رویایی و زیبایی را بوجود می آورند.  اینکه در طبیعت گردی، بعد از یک ساعت پیاده روی و کوهنوردی به کنار رودخانه ای برای شنا برسید، خود جاذبه ای با ارزش است. چرا که شنا بعد از پیاده روی بسیار آرامش بخش می باشد. تنوع گونه های گیاهی و علفزار ها یکی دیگر از دیدنی های موجود در منطقه دره چال کندی دزفول است.

تنوع گیاهی و حیوانی در این منطقه بالاست و آن را به یک محیط حیات وحش منحصر به فرد تبدیل کرده است. می توان به مواردی مانند پونه وحشی، گل گاو زبان و درختان بید در زمینه گیاهان و مواردی چون خرچنگ ها، شغال و روباه، بز کوهی و مرغ ماهی خوار در زمینه حیوانات این منطقه اشاره کرد.

آب موجود در این منطقه بسیار زلال است و با اینکه عمق رودخانه تا 30 متر نیز می رسد، امکان مشاهده کف آن وجود دارد.

شنا و تفریحات آبی مانند قایق سواری و جت اسکی،  از جمله جاذبه های مهم دره چال کندی است که باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود.

صخره نوردی را نیز در لیست تفریحات این سفر قرار دهید.

ماهیگیری نیز به عنوان یکی از لذت های سفر به دره چال کندی شناخته می شود.

استراحتگاه هایی که به صورت غار درون صخره های این ناحیه وجود دارد نیز، از دیگر جاذبه های دره چال کندی است.

کمپ چالکندی

بهترین زمان برای سفر به چال کندی

از آنجایی که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر دزفول و استان خوزستان، شرایط این منطقه از نظر آب و هوایی بسیار گرم و شرجی می باشد، ایده آل این است که در فصول خنک مانند پاییز و زمستان به دره چال کندی سفر کنید. اما باید بگوییم در مورد این دره چنین نگرانی وجود ندارد و به خاطر شرایطی که بر فضای دره حاکم است، در فصول بهار و تابستان نیز می توان از سفر به دره چال کندی لذت برد.
اوج سفر ها به این دره در فاصله اردیبهشت تا آبان اتفاق می افتد و امکانات مربوط به تفریحات آبی نیز مانند قایق ها فعال هستند. در فصول زمستان به دلیل کاهش مسافر، این مشکل وجود دارد که با تعطیلی قایق ها و تفریحات آبی روبرو شوید.
همچنین برای افرادی که حرفه ای شنا می کنند، فصول گرم بهتر است، چرا که در پاییز و زمستان آب رودخانه بسیار خنک می باشد.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور چال کندی دزفول 2,260,000 تومان 2,260,000 تومان 20 هر زمان 3.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir