تور تنگه و آبشار سوتراش

از1,290,000تومان

تور تنگه و آبشار سوتراش

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

3.5 روزه

بازدید

1855

حداکثر ظرفیت

20

خدمات تور تنگه و آبشارهای سوتراش

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
صبحانه سلف ، وعده ناهار و عصرانه
اتوبوس VIP تختشو
1 شب اقامت

درباره تور تنگه و آبشارهای سوتراش

درباره تور تنگه و آبشارهای سوتراش

مسیر دسترسی به تنگه و آبشار سوتراش

باید از مسیرهای مختلف خود را به چالوس برسانیم و از آنجا به عباس آباد برویم. وقتی اسم چالوس بیاید اکثر افراد، با مسیر نام آشنای آن ارتباط برقرار می گیرند و بخوبی می توانند مسافت را تخمین بزنند. برای مسافرانی که از مبدا تهران به سمت آبشارها به راه می افتند، نیاز است که فاصله 235 کیلومتری را طی کنند. بخاطر جاده های کوهستانی، چیزی حدود 5 ساعت طول می کشد که به مقصد برسید. خود مسیر جاده چالوس دارای زیبایی های بسیار زیادی است که نباید آن را فقط به چشم مسیر سفر نگاه کنید، بلکه ثانیه ثانیه آن با تماشای زیبایی های اطراف جزیی از سفر شماست. زمانی که آخرین توقفگاه وسایل نقلیه برسید نیاز است تجهیزات خود را بردارید و پیاده روی را شروع کنید. شروع مسیر با شیب زیاد می باشد و بعد از طی کردن نیم کیلومتر شیب آن کم می شود. زمانی که مسافت 1.5 کیلومتری را طی کنید، به ابتدای تنگه زیبای سوتراش می رسید. در ادامه مسیر و برای عبور از تنگه نیاز به وسایل کمکی مانند طناب و انجام شنا می باشد. زمانی که مسیر را ب پایان برسانید به آخرین آبشار می رسید که تنگه بد از آن تمام می شود. این مسیر را می توان در کمتر از دو ساعت طی کرد و بعد از توقفی کامل با آرامش بازگشت.

تفریحات تنگه و آبشارهای سوتراش

از مهمترین سرگرمی ها و تفریحات این تنگه می توان به طبیعت گردی، عکاسی، صخره نوردی، صعود و سقوط از آبشار، شنا کردن، آب بازی، پیاده روی و کوهپیمایی اشاره کرد.

هیجان خوردن غذا در طبیعت، انجام بازی های دوستانه و دور همی، استفاده از فضای آرامش بخش محیط برای ریلکس کردن و رفع خستگی نیز از دیگر مواردی است که دوست داران طبیعت در اینجا انجام می دهند.

برای برپایی کمپینگ موقعیتی در مسیر وجود دارد که تقریبا ما قبل پیچ آخر است و فضا برای استراحت تعداد زیادی از افراد مناسب می باشد.

به این نکته توجه کنید که آب آبشارها و رودخانه ها قابل استفاده نیست و برای توقف، حتما با خود آب آشامیدنی به همراه داشته باشید.

 جاذبه های گردشگری تنگه و آبشارهای سوتراش

حضور در دل طبیعت همراه با دوستان و خانواده جذاب ترین قسمت این سفر می باشد. در ادامه پیاده روی، کوهنوردی، شنا کردن و بالا رفتن از آبشار ها دیگر جذابیت هایی است که در فصل گرم تابستان نمی توان بی خیال آنها شد.

طبیعت زیبای اطراف تنگه، درختان تنومند، آب و هوای مطبوع همه و همه کنار هم هستند تا یک سفر خاص را در ذهن شما ثبت کنند. علاقه مندان به بازی های آبی، مسیرهای رودخانه ای، شنا و آب تنی، که به طور کامل حال دلشان اینجا شاد است. چرا که از همان ابتدای پیاده روی در مسیر با آب همراه خواهید بود و در برخی نقاط باید مسیرهای آبی با عمق نزدیک به سه متر را طی کنید. بالارفتن از صخره ها به صورت آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای یک جذابیت دیگر در تنگه سوتراش به شمار می آید. برقراری کمپینگ و چادر زدن از دیگر هیجاناتی است که در این سفر می شود تجربه کرد و افراد زیادی برای ماندن در دل طبیعت به آبشارهای سوتراش سفر می کنند. جاذبه های این سفر محدود به خود تنگه و آبشارهای آن نیست و می توانید بازدید از سایر جاذبه های اطراف تنکابن و عباس آباد را هم در برنامه سفر خود قرار دهید.

تنگه و آبشار سوتراش

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور تنگه و آبشار سوتراش 1,290,000 تومان 1,290,000 تومان 20 هر زمان 3.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir