تور آبشار خور

از1,290,000تومان

تور آبشار خور

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

1.5 روزه

بازدید

963

حداکثر ظرفیت

20

خدمات تور آبشار خور

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
صبحانه سلف ، وعده ناهار و عصرانه
اتوبوس VIP تختشو
1 شب اقامت

درباره تور آبشار خور

درباره تور آبشار خور

مسیر دسترسی به آبشار خور

نزدیک ترین شهرهای مهم به آبشار را می توان تهران و کرج معرفی کرد. برای رفتن به آبشار یخی خور باید خود را از این دو شهر به جاده چالوس برسانید. مسیر سفری که از جاده چالوس شروع شود یعنی از همان ابتدا جذابیت و زیبایی همراه شما خواهد بود. پس از طی کردن 17 کیلومتر در جاده چالوس، باید در خروجی روستای خوزنکلا از جاده خارج شوید. مسیر خود را در جاده این روستا ادامه دهید تا از روستاهای ارنگه و سیجان نیز عبور کنید و در نهایت به روستای زیبای خور برسید. این روستا در ارتفاعات کوه گندم چال قرار گرفته است و نام آن اشاره به تابش خورشید دارد. باید برای رسیدن به آبشار وسیله نقلیه خود را ر روستا پارک کنید و ادامه مسیر را پیاده طی نمایید. مسیر پیاده روی از روستای خور تا آبشار چیزی در حدود 50 دقیقه زمان می برد.

جاذبه های گردشگری در تور آبشار خور

سفر همراه با تور به آبشار دارای هیجانات و زیبایی های بسیاری است که محدود به خود آبشار نمی شود. از همان آغاز سفر که وارد جاده چالوس می شوید می توانید از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید.

اولین برنامه تفریحی شما می تواند خوردن یک صبحانه دسته جمعی در رستوران های کنار جاده چالوس باشد و از تماشای منظره های زیبای این جاده لذت ببرید.

سپس بعد از طی کردن مسیر، یک پیاده روی نه چندان سخت در مسیر روستای خور به سمت آبشار خواهید داشت. این مسیر پوشیده گونه های گیاهی مختلف است که می توانید در کنار انجام پیاده روی به تماشای آنها نیز بپردازید.

حالا با توجه به فصل سفر می توانید برای دو ورزش پر طرفدار سراغ تور آبشار خور بروید. خیلی از افراد در فصل بهار و تابستان به این منطقه سفر می کنند تا به فرود از آبشار بپردازند. فرود از آبشار یک ورزش حرفه ای است که مانند فرود از دره و صخره با تجهیزات خاص و حرفه ای انجام می شود. با این تفاوت که در فرود از آبشار لذت خیس شدن زیر آب در حال ریزش را نیز خواهید برد.

افراد زیادی به صورت دسته جمعی و تیمی برای فرود از آبشار خور به آن سفر می کنند و با نصب تجهیزات، به فرود از آبشار می پردازند. این فعالیت نیاز به تمرین و تخصص دارد و باید فرد آموزش های اولیه را گذرانده باشد.

آبشار نوردی _ تور آبشار خور

می توان گفت که آبشار نوردی فعالیتی متقابل با فرود از آبشار است. با این تفاوت که در فصل بهار و تابستان نمی توان آن را انجام داد. معمولا ورزشکاران در فصل زمستان که آبشار یخ می زند، اقدام به صعود از آن می نمایند. می توان گفت یک شاخه از یخ نوردی، طی کردن آبشار های یخ زده است. کاری بسیار پیچیده، سخت و پر هیجان که با تجهیزات مخصوص از قبیل کفش یخ نوردی، تبر، طناب، یخ شکن و …. انجام می شود. صعود از یک آبشار یخی به مراتب دلهره آور و پر از هیجان است و ورزشکاران بخاطر شرایط مناسب آبشار خور و نزدیکی آن به تهران، بسیار به این آبشار سفر می کنند.

آبشار های چالوس

نیاز نیست حتما شما یک فرد حرفه ای در رشته های آبشار نوردی یا فرود از آبشار باشید که به این منطقه سفر کنید. خیلی از افراد برای لذت بردن طبیعت، ایجاد کمپینگ در اطراف آبشار، آب بازی، پیاده روی و عکاسی به این آبشار سفر می کنند و جدای خود آبشار به طبیعت زیبای اطراف روستا نیز توجه می کنند.

این سفر برای از بین بردن خستگی یک هفته کاری بدون انجام هزینه زیاد و رفتن به مسیرهای طولانی، فراهم است و می توانید به خوبی آن را برای یک روز تعطیل در آینده برنامه ریزی کنید.

کمپ آبشار خور

آبشار خور

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور آبشار خور 1,290,000 تومان 1,290,000 تومان 20 هر زمان 1.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir