تور آبشار آنجلی کا

از500,000تومان

تور آبشار آنجلی کا

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

یک روزه

بازدید

783

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

1 وعده صبحانه و ناهار
مینی بوس محلی
مجوز آژانس، بیمه
اتوبوس VIP تختشو

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

آبشار آنجلی کا کجاست؟

این آبشار زیبا در استان مازندران و محدوده منطقه شیرگاه قرار گرفته است. فاصله آن تا شیرگاه 22 کیلومتر است. درون مراتع جنگلی اطراف روستای کالیکلا و به فاصله 4 کیلومتری از آن محل دقیق آبشار آنجلی کا می باشد.
جاذبه های گردشگری آبشار آنجلی کا

اصلی ترین هدف سفر به آبشار آنجلی کا خارج شدن از محیط های شهری و صنعتی و قرار گیری در دل طبیعت با فضای بسیار زیبای آن است. اما زیبایی این آبشار به همین مورد محدود نمی شود و بخاطر مسیر متفاوتی که دارد، بافت گیاهی و حیوانی منطقه و همچنین شرایط آبشار، جذابیت های مختلفی را برای طبیعت گردان و مسافران ایجاد می کند. تعداد زیاد چشمه ها و آبشار های جاری از دل کوهستان که محل هایی برای آب بازی و ... است، در کنار آبشار اصلی، یکی از جاذبه های منطقه می باشد. خیلی افراد بعضا در کنار هر کدام از این آبشار ها با رعایت نکات ایمنی به استراحت و کمپ و دور هم بودن می پردازند. مسیر پیاده روی از روستا تا آبشار آنجلی کا با انواع گونه درختان جنگلی و رنگارنگی محیط خود یک طبیعت بی نظیر برای جذب نگاه مسافران می باشد. جنگل نوردی، پیاده روی، کوهنوردی، صخره نوردی، کمپینگ و صرف یک وعده غذایی در طبیعت از آن دست موارد جذاب و جاذبه هایی است که در این سفر می توان آنها را نیز تجربه کرد. جاذبه بعدی این منطقه جنگل لفور است. این جنگل متفاوت با جنگل های اطراف شهرهای بزرگ شمالی می باشد. چرا که بسیار پر پشت، درهم تنیده و پر از درخت می باشد. شما در مقابل خود با حجم زیادی از درختان روبرو هستید که باید حواستان را جمع کنید از مسیرهای اصلی دور نشوید. یکی از مشکلاتی که ممکن است در محیط این جنگل مرموز اتفاق بیافتد گم شدن افراد است. صخره های زیبا و سبز پوش اطراف آبشار، نمای دیدنی دیگری است که بخاطر خزه زیاد کاملا کاور شده اند و به شکلی متفاوت در آمده اند. تنوع گونه های حیوانی و گیاهی منطقه نیز بسیار زیاد است و علاقه مندان در این زمینه نیز می توانند مشاهدات جدید و جذابی داشته باشند. یکی از این موارد درختان بلوط چند صد ساله می باشند. درختان غول پیکری که عظمت خود را به رخ می کشند و نگاه ها را به خود مجذوب نگه می دارند. درختان افرا و درختان خرمالو هم انواع دیگری از گونه درختی اطراف آبشار آنجلی کا می باشند.
آب و هوای آبشار آنجلی کا

آبا توجه به موقعیت جغرافیایی که بیان شد، می دانیم که این آبشار در دل جنگل های شمالی قرار دارد. جایی که میزان رطوبت بسیار بالاست. هوای این منطقه همراه با بارندگی های زیاد فصول زمستان است و در تابستان نیز میزان شرجی بودن و رطوبت آن بسیار بالا می رود و با هوای گرم و مرطوب روبرو خواهید بود. بهترین زمان از نظر آب و هوایی برای این منطقه اوایل فصل بهار و فصل پاییز می باشد. البته به این نکته اشاره کنیم که مناطق شمالی در فصول بهار و پاییز نیز از بارندگی خوبی برخوردار هستند و بهتر است قبل از سفر وضعیت آب و هوا را بررسی کنید.

موقعیت جغرافیایی آبشار آنجلی کا

در شمال کشور و در میان جنگل های انبوه استان مازندران نزدیک به خط مرزی رشته کوه البرز، در منطقه ای با بیش از چندین آبشار با ارتفاعات مختلف، آبشار آنجلی کا قرار گرفته است. این آبشار امتداد کوه های البرز در دل جنگل های سواد کوه می باشد. ارتفاع آن به 220 متر می رسد و در فصول مختلف میزان سطح آن متغیر است.

مسیر دسترسی به آبشار آنجلی کا

اینکه شما از کدام مبدا می خواهید خود را به آبشار آنجلی کا برسانید نوع مسیر را متفاوت خواهد بود. در صورتی که از سمت تهران قصد رفتن به این آبشار زیبا را دارید، جاده فیروزکوه را باید انتخاب کنید. در این جاده تا شیرگاه بروید و سپس از شیرگاه ادامه مسیر را به سمت تالار قرآن حرکت کنید. فاصله شیرگاه تا آبشار 22 کیلومتر است که بخاطر مسیر جنگلی و نوع جاده نمی توان در زمان کوتاه آن را طی کرد و باید با آرامش و خونسردی در این مسیر رانندگی کرد. در صورتی که می خواهید از نقشه یا راهنمایی افراد استفاده کنید باید بدانید که روستای کالیکلا در 4 کیلومتری آبشار قرار دارد و به شما در مسیر یابی کمک می کند.

اگر در شهر های شمالی ساری، بابل، آمل و … قرار دارید ابتدا باید به قائم شهر بروید و از آنجا در جاده فیروزکوه به سمت شیرگاه حرکت کنید. ادامه مسیر از شیرگاه به سمت آبشار آنجلی کا به همان صورت قبل که بیان شد، می باشد.

در انتهای مسیر جاده ای نیاز است که بعد از پارک خودرو مسافتی در حدود یک ساعت را پیاده روی کنید.

موقعیت جغرافیایی آبشار آنجلی کا

جاذبه های آبشار آنجلی کا

آبشار آنجلی کا . مازندران

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور آبشار آنجلی کا 500,000 تومان 500,000 تومان 20 هر زمان یک روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir