تور تنگه بهشت خرماچال

از485,000تومان

تور تنگه بهشت خرماچال

تاریخ خروج

۲۱ اردیبهشت

مدت زمان

1 روزه

بازدید

2999

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
1 وعده صبحانه
اتوبوس VIP تختشو

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

تنگه خرماچال کجاست؟

در کشور ایران، استان مازندران شهر کلاردشت، تنگه زیبایی منتظر خودنمایی به چشمان طبیعت دوست شما می باشد. این تنگه در فاصله 7 کیلومتری جاده کلاردشت به عباس آباد می باشد و از آنجایی که یکی از زیباترین و مهم ترین مناطق گردشگری کلاردشت و عباس آباد می باشد، برای اهالی شناخته شده است و می توانند در مسیر یابی به شما کمک کنند.
با تور یا وسیله شخصی به تنگه خرماچال برویم؟

تنگه خرماچال فاصله نزدیکی تا شهر دارد و دسترسی به آن راحت است. بنابراین رفتن به این منطقه نیازمند تور و راهنمای خیلی حرفه ای ندارد. شما می توانید با یک جمع دوستانه یا یک دورهمی خانوادگی نیز به این منطقه سفر کنید و از آن لذت ببرید. تا لحظات خاص و منحصر به فردی را برای خود و همراهانتان به وجود بیاورید. همچنین رفتن به این تنگه با تور و یک تیم حرفه ای و خوب نیز لذت و جذابیت این گردش را دو چندان می کند.
نکات ایمنی برای سفر به تنگه بهشت

لذت و شیرینی سفر و طبیعت با رعایت نکات ایمنی برای شما چند برابر می شود و از طرفی حس خوب و رضایتمندی در شما به وجود می آورد. از جمله اینکه قبل از سفر حتما وضعیت آب و هوا را چک کنید. در بعضی از ماه های سال باران های رگباری و شدید در این منطقه برای مسافران دردسرساز می شود. مورد بعدی همراه داشتن تجهیزاتی است که در بالا بیان کردیم، همچنین اگر با خودروی شخصی به این تنگه سفر می کنید نکاتی مانند زنجیر چرخ، سرویس کاری قبلی ماشین و مواردی از این دست را در نظر بگیرید. اگر کوه نورد حرفه ای و صخره نورد با تجربه ای نیستید، حتی از روی کنجکاوی و هیجان هم به روی صخره ها و دیواره های این تنگه نروید، چرا که کوچکترین غفلتی باعث سر خوردن و افتادن از این صخره ها می شود.
مسیر دسترسی به تنگه خرماچال

از هر جای ایران به شمال و سپس کلاردشت تشریف بیاورید. با توجه به زمان اقامت خود می توانید به رزرو هتل، سوئیت یا ویلا در این منطقه زیبا بپردازید و بعد از یک استراحت کوتاه، سبک بار به سمت تنگه خرماچال در جاده کلاردشت-عباس آباد حرکت کنید. درست است که مقصد زیبایی در انتظار شماست، اما این مقصد مسیر زیبایی هم دارد، شهر کلار دشت و جاده های آن از زیباترین مناطق ایران می باشند. پس همچنان که به سمت تنگه خرماچال حرکت می کنید منظره های اطراف را از دست ندهید. وقتی به پارک جنگلی خرماچال رسیدید بعد از پارک خودرو، باید ادامه مسیر درون پارک جنگلی و پیمایش تنگه را به صورت پیاده روی طی کنید. در ادامه شما می توانید از پیاده روی درون آب رودخانه و همچنین آب تنی درون حوضچه های این تنگه لذت ببرید. بخاطر معروفیت این تنگه در مسیر تابلوهای راهنمای زیادی وجود دارد، با این حال شما می توانید از نرم افزار های مسیر یاب مانند گوگل مپ و بلد نیز کمک بگیرید و به راحتی خود را به تنگه خرماچال برسانید.

مسیر دسترسی تنگه بهشت

معرفی تنگه خرماچال

در منطقه پارک جنگلی خرماچال و در فاصله 7 کیلومتری عباس آباد شما با فضایی طبیعت زیبایی روبرو هستید که با آنچه تا به حال دیده اید متفاوت می باشد. این منطقه ترکیبی از همه زیبایی های طبیعت است. اطراف خود را اگر نگاه کنید، کوههای سر به فلک کشیده را به همراه درختان در هم تنیده خواهید دید که مانند یک پوستر بزرگ در جلو چشم شما خود نمایی می کنند. در سطح زمین نیز با چشمه ها، آبشارها، فضای جنگلی و برگهای زیبا روبرو هستید که جلو قدم های شما را پوشانده اند. در این منطقه فضاهای تفریحی مانند پیست دوچرخه سواری نیز ایجاد گردیده است. آلاچیق های موجود در پارک جنگلی برای استراحت ویژه و خاص می باشند. در این فضای بی نظیر شما به تنگه خرماچال دسترسی دارید. تصور کنید که از میان این همه زیبای عبور کنید و وارد شاه مهره اصلی طبیعت در این ناحیه یعنی تنگه خرماچال شوید. جایی که یک رود زلال و روان جاری است و در دیواره ها برگشت درختان از آسمان را مشاهده می کنید. این تنگه برای پیاده روی آرامش بخش با هیجان کم ولی پر از حس آرامش و راحتی، بسیار مناسب است و نیاز به تجهیزات خاصی هم ندارد.

تنگه بهشت خرماچال

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور تنگه بهشت خرماچال 485,000 تومان 485,000 تومان 20 ۲۱ اردیبهشت 1 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir