تور رفتینگ ارمند

از1,290,000تومان

تور رفتینگ ارمند

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

1.5 روزه

بازدید

917

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
صبحانه سلف ، وعده ناهار و عصرانه
اتوبوس VIP تختشو
1 شب اقامت

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

رفتینگ ارمند کجاست؟

منطقه ای از رودخانه ارمند که برای انجام رفتینگ مناسب می باشد در استان چهار محال و بختیاری قرار گرفته است. در نزدیک شهر سامان و روستای یاس محدوده 20 کیلومتری از مسافت رودخانه ارمند مناسب انجام فعالیت رفتینگ می باشد. طی کردن این مسافت حدود 4 تا 5 ساعت به طول می انجامد و با توجه به برنامه های قبل و بعد از آن، باید یک روز خود را به طور اختصاصی برای رفتینگ ارمند خالی کنید.
برای رفتینگ به کجا برویم؟

خوشبختانه مناطق کوهستانی و طبیعت های شمالی کشور بخاطر داشتن رودخانه های مناسب و پرآب، بسترهای مناسبی برای رفتینگ می باشند. به همین دلیل هیچ محدودیتی وجود ندارد که بگوییم انجام رفتینگ در ایران امکان پذیر نیست. اما بهترین مناطق مناسب برای رفتینگ کجاها می باشند و با چه سطح سختی در آنها رفتینگ انجام می شود؟ رودخانه هراز، رودخانه کرج، سفید رود، رود سزار، رود سیروان، رود بختیاری و رود کشکان از جمله رودهای معروف برای انجام رفتینگ می باشند، اما رفتینگ در رودخانه ارمند فقط هیجان یک ورزش به تنهایی نیست و یک طبیعت گردی و چالش بی نظیر به حساب می آید. البته باید در مورد سفر به آن اطلاعات کاملی داشته باشیم.
تور رفتینگ رودخانه ارمند

در کنار رودخانه هایی که از آنها نام بردیم، رودخانه ارمند در زمینه رفتینگ یک مسیر کاملا تخصصی و پر هیجان به حساب می آید که در این رشته ورزشی، جزء معروف ترین مناطق کشور نیز می باشد. شما در مسیر رودخانه ارمند علاوه بر رفتینگ هیجانات دیگری را نیز تجربه خواهید کرد. مسیر زیبای این رودخانه از دل کوهستان عبور می کند و در اطراف آن شاهد دره های سر سبز با جذابیتی منحصر به فرد خواهید بود، چنین فضا و موقعیتی است که باعث می شود از آنچه با چشم در این سفر می بینید شگفت زده شوید.
بهترین زمان رفتینگ در ارمند

رفتینگ از جمله فعالیت های ورزشی آبی می باشد. پس فصل های پاییز و زمستان با توجه به سرما مناسب این رشته نیست. در نیمه اول سال شما می توانید برای انجام رفتینگ به رودخانه ارمند سفر کنید. اما باید این نکته را در یاد داشته باشید که با فاصله گرفتن از اول بهار و رفتن به تابستان، میزان آب رودخانه کمتر می شود و در نتیجه سرعت آن، امواج آن و هیجان آن نیز کمتر می شود. به همین خاطر است که محدوده سختی این رودخانه را 2 تا 4 تعیین کرده اند. در اوایل بهار این درجه سختی به 4 نزدیکتر است و وقتی به تابستان می رسد درجه سختی تا نزدیک 2 کاهش پیدا می کند. توصیه می شود افراد حرفه ای در این رشته اوایل بهار به ارمند بروند و افراد آماتور در تابستان به آنجا سفر کنند تا شرایط برای تفریح آنها مناسب تر باشد.
اقامت در رفتینگ ارمند

در صورتی که بخواهید شب را در نزدیک ارمند بمانید و از طبیعت آن لذت ببرید، نزدیک ترین موقعیت رفاهی به شما روستای دره یاس می باشد. در این روستا انواع امکانات اقامتی و رفاهی جهت اجرای کمپ و اسکان مسافران موجود می باشد. شرایط با ارائه خوابگاه هایی برای آقایان و بانوان به صورت جدا نیز فراهم است. افرادی که نخواهند از امکانات کمپ روستای دره یاس استفاده کنند، می توانند با حفظ شرایط ایمنی و نکات مهم در مورد حریم رودخانه، با فاصله مناسب در اطراف آن کمپ بزنند.

مسیر دسترسی به رفتینگ ارمند

با توجه به اینکه مبدا حرکت شما هر کدام از شهرهای کشور  می تواند باشد، مسیر متفاوتی پیش رو دارید، با این حال مسیر تهران تا رفتینگ ارمند را بررسی می کنیم و شما با توجه به موقعیتی که دارید از کوتاه ترین راه باید خود را به یکی از نقاط این مسیر دسترسی برسانید و ادامه آن را طی کنید.

با حرکت از تهران وارد آزاد راه تهران قم شوید و پس از عبور از کاشان مسیر خود را تا اصفهان ادامه دهید. زمانی که به اصفهان رسیدید وارد مسیر خروجی آن به سمت فولاد مبارکه شوید. سپس در ادامه شهرهای بروجن، بلداجی، ناغان و دورک را رد کنید. حالا با توجه به تابلوهای راهنما به سمت روستای یاس بروید. زمانی که به روستا برسید مسیر های دسترسی به رودخانه با تابلو مشخص می باشد.

مسیر دسترسی به رفتینگ ارمند

 در تور رفتینگ ارمند چه اتفاقاتی پیش روی ماست؟

اگر خلاصه بخواهیم بیان کنیم، شما سوار قایق  می شوید و در مسیر آرام آب حرکت می کنید. افراد با پاروهایی که دارند باید به حرکت قایق کمک کنند و تعادل آن را حفظ کنند. این قایق ها که در تعداد نفر مختلف طراحی شده است و تا تعداد بالای 10 نفر هم در بعضی موارد می رسد کم کم به قسمت خروشان و تند رودخانه ارمند می رسد. از اینجا ترس، هیجان، شادی، تمرکز و … همه و همه با هم در وجود انسان شکل میگیرد. در میان بالا و پایین رفتن قایق علاوه بر اینکه تعادل خود را حفظ میکنید که از قایق پرت نشوید، حواستان هم باید باشد که بقیه همراهان را به خطر نندازید و حرکت کلی قایق را در کنترل خود نگه دارید.

برخورد موج ها با قایق و ضربه هایی که به اطراف آن اصابت می کند شما را به این سو و آن سو هدایت می کند و تکان می دهد. اینجا دقیقا زمانی است که اوج هیجان در وجود شما شکل می گیرد. بعضا با داد بیداد، بعضا با تمرکز روی پارو و پارو زدن و بعضا  با آرام و ساکت نشستن همراه با استرس تخلیه می گردد.

در لحظاتی یک موج بلند کل افراد را ممکن است خیس کند و درون قایق تا حدودی آب جمع شود. در قسمت های از مسیر دیواره های رودخانه جمع تر می شود، سنگ های بزرگ در مسیر آب قرار دارند و با هر برخورد به دیواره یا به این سنگ ها، قایق در شرایط بسیار ناپایداری قرار می گیرد.

تا انتهای مسیر رفتینگ ارمند که برسید واکنش هایی مانند جیغ، خنده، گریه، فحش دادن، عصبانیت ، سکوت و دلهره را در میان خود و اطرافیان خواهید دید. هیچ کدام از این موارد ایرادی ندارد و لذت این تفریح به تخلیه احساسات مختلف است. زمانی که پیاده شوید، جریان خون را در بدن خود حس خواهید کرد. ضربات قلب و انرژی که به جسم و روح شما منتقل شده است.

اینجا زمانی است که در ذهن خود می گویید باید بارهای زیادی بازهم رفتینگ را تجربه کنم.

رفتینگ ارمند

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور رفتینگ ارمند 1,290,000 تومان 1,290,000 تومان 20 هر زمان 1.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir