تور کلوت شهداد کرمان

از3,200,000تومان

تور کلوت شهداد کرمان

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

3 روزه

بازدید

909

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
3 وعده صبحانه ، 3 وعده ناهار و 3 وعده شام
اتوبوس VIP تختشو
3 شب اقامت

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

موقعیت جغرافیایی کلوت شهداد

در دل کویر لوت، یک کلوت طبیعی با قدمت چند هزار ساله وجود دارد که با نام کلوت شهداد شناخته می شود. این شهر بزرگ کلوخی با طول 145 کیلومتر و عرض 80 کیلومتر، دارای آسمان خراش هایی است که نمایی بی نظیر را درون کویر بوجود آورده است. نزدیک ترین مرکز استان به این کلوت، کرمان است. کلوت شهداد یا همان شهر ارواحی که در بین گردشگران از آن یاد می شود، دارای سکوتی بی نظیر و فارغ از حیات هرگونه جانور زنده می باشد. در برآورد های مختلف توسط سازمان ها و دانشمندان مختلف، در بازه های زمانی متفاوت دمای بالای 70 درجه سانتیگراد برای کلوت شهداد کرمان ثبت شده است که آن را به گرم ترین نقطه جهان تبدیل می کنید.
دریافت مجوز برای بازدید از کلوت شهداد کرمان

این منطقه دارای ویژگی هایی است که باعث شده در کنار زیبایی های آن میزان خطر نیز بسیار بالا باشد. به همین خاطر محدودیت ها و دسته بندی هایی برای کلوت شهداد در نظر گرفته شده است تا از سلامتی و جان طبیعت گردان و مسافران محافظت شود. در یک دسته بندی کلوت شهداد به سه منطقه از نظر سطح خطر و گم شدن تقسیم شده است : منقطه سبز، منطقه نارنجی و منطقه قرمز. منطقه سبز : بین جاده شهداد – نهبندان تا حد فاصل 2 کیلومتری منطقه ایمن و سبز در نظر گرفته شده است که امکان تردد، کمپ و گردشگری برای مسافران بدون دریافت مجوز و راهنما فراهم است. منطقه نارنجی – قرمز : محدوده ممنوع تردد می باشد. چرا که امکان گم شدن در کویر وجود دارد و در این صورت هیچ راه بازگشتی نخواهد بود. برای کویر گردی و سفر به مناطق ممنوعه، نیاز به دریافت مجوز همچنین همراه داشتن راهنمای با تجربه و تجهیزات تعیین شده می باشد. پیشنهاد می کنیم برای راحتی کار و خیال آسوده از تور کلوت شهداد کرمان استفاده کنید.
مسیر دسترسی به کلوت شهداد کرمان

باید ابتدا خودمان را به یکی از شهرهای کرمان یا بم برسانیم سپس ادامه مسیر را از این دو شهر در جاده کرمان بم حرکت کنیم. پرواز به مقصد کرمان یکی از گزینه های سریع برای رفتن به کلوت شهداد می باشد. بعد از اینکه به کرمان رسیدیم در جاده کرمان – بم با طی مسافت 35 کیلومتری به سیرچ خواهیم رسید. در سیرچ از جاده کرمان بم خارج می شویم و ادامه مسیر را در جاده شهداد طی می کنیم. بعد از طی کردن چند کیلومتر در دو راهی شهداد – گلبافت، همچنان مسیر شهداد را ادامه می دهیم تا به منطقه کویری کلوت شهداد برسیم. در نظر داشته باشید که تا سیرچ مسیر به صورت بزرگراه است و مشکلی برای رانندگی وجود نخواهد داشت. از سیرچ به بعد جاده به صورت دو طرفه و کوهستانی است که نیاز است با احتیاط و صبورانه رانندگی کنید. برای رفتن به کلوت شهداد از تهران، به وسیله اتومبیل، باید زمان 12 ساعتی را در نظر داشته باشیم.
نکات مهم برای سفر به کلوت شهداد

حتما به ناحیه بندی کلوت شهداد توجه کنید و بدون راهنما و مجوز به هیچ وجه وارد مناطق نارنجی و قرمز نشوید. برداشتن تجهیزات ضروری را حتما مد نظر قرار دهید. در مسیر و کویر لوت شرایط فروشگاهی و ... وجود ندارد. برای راحتی سفر و آرامش کامل حتما با تور کلوت شهداد به این منطقه سفر کنید تا از راهنمایی ها، تجربه ها و سایر امکانات تور برخوردار شوید. کیسه زباله با خود ببرید و سعی کنید هیچ اثری از خود باقی نگذارید تا هم طبیعت زیبا حفظ شود و هم اینکه مسافران بعدی همچنان با یک منطقه بکر و دست نخورده روبرو شوند. برای بازدید از مناطق نارنجی و قرمز، اقدام به تهیه مجوز و هماهنگی با راهنمای با تجربه نمایید. برای کمک به شرایط اقتصادی این منطقه، در حد امکان از محصولات محلی خریداری نمایید.

تفریحات کلوت شهداد کرمان

حالا که مسیر را شناسایی کردیم و تجهیزات را آماده کرده ایم، قرار است در تور کلوت شهداد کرمان به چه تفریحاتی بپردازیم ؟

کویر گردی و پیاده روی

اولین تفریح که همه مسافران کویر از آن لذت می برند، قدم زدن و پیاده روی در کویر است. سکوت آرامش بخش این منطقه همراه با وسعت بی پایان آن جلوی چشم، حس بی نظیری به انسان منتقل می کند.

عکاسی

اگر به صورت آماتور و حرفه ای به عکاسی می پردازید، مطمئن باشید در کلوت شهداد قاب هایی را شکار خواهید کرد که تا آخر عمر از دین آنها لذت ببرید. تصاویر بی نظیری که زبان قادر به توصیف آنها نیست.

آفرود و ماشین سواری در کویر

عاشقان هیجان و رانندگی نیز در این کویر بی بهره نخواهند ماند. ماشین های تجهیز شده ای در ایستگاه های کلوت شهداد قرار دارد که به صورت اجاره هم با راننده و هم بدون راننده در اختیار شما قرار داده می شود. امکان تجربه حس بی نظیر رانندگی، هیجان، سرعت و … در این کویر فراهم است.

موتور چهار چرخ

وسیله دیگری که برای سواری اجاره داده می شود، موتورهای چهار چرخ مناسب کویر و زمین های ماسه ای هستند. همراه با عزیزانتان می توانید از این تفریح هم استفاده کند.

شتر سواری

شاید ماشین سواری و موتور سواری در هر جایی امکان پذیر باشد، اما شتر به راحتی در همه جا پیدا نمی شود. پس وقت آن است که از یک حس جدید و متفاوت لذت ببرید.

تماشای ستاره ها در شب

ستاره های آسمان کویر همیشه معروف بودند. جایی که بیشترین تعداد از ستاره ها را می توانید ببینید و از نور افشانی آنها لذت ببرید. به دلیل عدم وجود نورهای مصنوعی در اطرافتان، درخشندگی ستاره ها چندین برابر به نظر می رسد. اگر در زمان ماه کامل نیز سفر کرده باشید، گاهی با منظره زیبای طلوع ماه روبرو خواهید شد که انگار در دل کویر ماه بسیار به سطح زمین نزدیک است.

کلوت شهداد کرمان

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور کلوت شهداد کرمان 3,200,000 تومان 3,200,000 تومان 20 هر زمان 3 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir