تور ابوزیدآباد

از1,100,000تومان

تور ابوزیدآباد

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

1.5 روزه

بازدید

908

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
2 وعده صبحانه سلف ، 1 وعده ناهار و 1 وعده عصرانه
اتوبوس VIP تختشو
1 شب اقامت

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

موقعیت جغرافیایی کویر ابوزید آباد

کویر ابوزید آباد در جنوب شرقی شهر کاشان و در استان اصفهان قرار دارد. ارتفاع از سطح دریای این کویر 950 متر است و در سالهای اخیر به عنوان یک مرکز تفریحی و کویر گردی تبدیل به قطب جذب مسافر شده است. از آنجایی که این کویر تقریبا در مرکز کشور واقع است، امکان دسترسی و سفر از نقاط مختلف کشور با زمان بندی مناسب، فراهم است. در این موقعیت جغرافیایی شما شاهد تپه شن های روان نیز خواهید بود.
مسیر دسترسی به کویر ابوزید آباد

باید از شهر مبدا خود را به کاشان برسانید. اگر شما از سمت تهران برای سفر به کویر ابوزید حرکت می کنید تا مقصد فاصله 270 کیلومتری در پیش روی شما خواهد بود. مسافتی که می توان با وسیله نقلیه طی سه ساعت به آن رسید. زمانی که از تهران حرکت می کنید، باید ابتدا از داخل شهر وارد اتوبان تهران - قم شوید. سپس در این اتوبان ادامه مسیر را طی کنید تا بعد از شهر قم، به شهر کاشان برسید. ادامه مسیر از درون شهر کاشان می گذرد. پس باید از اتوبان خارج شوید و به داخل شهر کاشان بروید. در ادامه خود را به میدان بسیج برسانید و در بلوار ملاصدرا به ادامه رانندگی بپردازید. با توجه به تابلوهای راهنما از بلوار ملاصدرا وارد خروجی سمت راست شوید. در جاده کویر ابوزید بعد از طی 30 کیلومتر به مقصد خواهید رسید. این فاصله زمانی تا تهران شرایطی را فراهم کرده است که خیلی افراد به صورت سفر یک روزه خود را به کویر ابوزید می رسانند و غروب بر می گردند.

انواع تفریحات کویر ابوزید آباد

لذت کویر ابوزید آباد فقط محدود به آرامش و سکوت دلنشین این کویر نیست و هیجانات زیادی را می توانید در یک جمع خانوادگی و یا دوستانه تجربه کنید.

کویر ابوزید آباد

طبیعت شنی و یک دست کویر فارغ از هر نوع سازه مصنوعی، بهترین حس را برای پیاده روی و قدم زدن روی تپه ها ایجاد می کند. جایی که شما قدم بر می دارید جای پای خود را می گذارید و چند لحظه بعد این جای پا از بین می رود. انگار در مسیری حرکت می کنید که آزادی در آن تعریف شده است. توصیه می شود برای پیاده روی در روی تپه ها ساعات ابتدایی روز یا هنگام عصر را انتخاب کنید، تا از تابش زیاد خورشید در امان باشید و بدن شما آب زیادی از دست ندهد.

پیاده روی کویر

از دیگر تفریحات کویر که همه از هیجان آن یاد می کنند ماشین سواری روی تپه های شنی است. در کویر ابوزید آباد نیز کمپ آفرود وجود دارد و ماشین های تجهیز شده حرفه ای را هم با راننده در اختیار مسافران قرار می دهد و هم بدون راننده، تا افراد حرفه ای نیز از هیجان رانندگی روی شن ها بی بهره نمانند.

البته رانندگی روی تپه های شنی بسیار سخت است و نیاز به مهارت بالایی دارد. زمانی که خود راننده های این ماشین ها پشت فرمان هستند، با سرعت بالا در پیچ و تاب تپه رانندگی می کنند و هیجان وصف نا پذیری را به شما درون ماشین منتقل می کنند.

آفرود سواری کویر

آسمان یک دست و صاف کویر بهترین قاب برای تماشای ستارگان می باشد. جایی که بخاطر عدم نور در محیط اطراف و صاف بودن هوا، تراکم ستاره ها نیز به مراتب بیشتر است و آنهایی که در دوردست هستند و نور کمی هم دارند قابل مشاهده می باشند. این جمله که در کویر آسمان به زمین می رسد دقیقا اشاره به همین شب های کویر دارد، جایی که خود را در نزدیک ترین حالت ممکن به آسمان می بینید و مسخ شده از نور ستارگان دلتان نمی خواهد از آنها چشم بردارید. می توان ساعت ها به ستارگان نگاه کرد و انواع اشکال و تصاویر را با آنها در سقف آسمان تصور کرد.

تماشای ستاره در کویر

یک هیجان سرعتی دیگر در دل کویر، موتور سواری است. موتورهای چهار چرخی که از قدرت خوبی برخوردار هستند و برای حرکت روی تپه های شنی تجهیز شده اند. این وسیله را نیز می توانید از کمپ های کویر ابوزید آباد اجاره کنید و با هیجان بالا تپه های شنی را فتح کنید. تردد روی تپه ها با این موتور حس و حال خوبی را انتقال می دهد. اگر نگران رانندگی خود هستید، می توانید بخواهید موتور با راننده در اختیار شما قرار داده شود.

موتور چهار چرخ در کویر

در کنار تفریحاتی که بیان شد و لذت خود سفر به کویر ابوزید آباد، جاذبه های گردشگری نیز در اطراف این کویر وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. مکان های توریستی که هر کدام از آنها نیز بسیار خاص می باشد و افراد زیادی برای دیدن هر کدام از آنها بار سفر می بندند، مانند شهر زیر زمینی نوش آباد یا قلعه کرشاهی که بسیار معروف هستند.

شهر زیرزمینی نوش آباد

یک معماری عجیب و بی نظیر در زیر زمین به طوری که در قسمت هایی شما تا سه طبقه و عمق 18 متر پایین خواهید رفت. از شهر زیر زمینی نوش آباد به عنوان بزرگترین شهر زیر زمینی نیز یاد می شود که به عنوان یک پناهگاه و مکان امن در زمان خود ساخته شدهاست. این شهر را مجموعهای از راهروهای باریک، اتاق ها، سکوها، سوراخ هایی رو دیوارها و… تشکیل داده است. این مجموعه در نوش آباد و با فاصله کمی از کاشان قرار دارد. بد نیست این را هم اضافه کنیم که این شهر به صورت اتفاقی و در اثر حفر چاه آب توسط یکی از اهالی کشف شد.

شهر زیرزمینی نوش آباد

قلعه کرشاهی

یک قلعه زیبا با معماری خاص خود که زمان آن به دوره مغول ها تخمین می زنند. یک سازه از خاک و خشت و مصالحی مانند شن که دارای سالن ها، راهرو ها، هشتی ها و اتاق های فصلی زمستانی و بهاری می باشد. این قلعه در نزدیک کویر ابوزید آباد قرار دارد و خیلی از افرادی که به کویر می روند به بازدید از قلعه نیز می پردازند. از دیگر قابلیت های این قلعه اقامت در آن می باشد. می توانید برای اقامت در کویر، اتاق های این قلعه را اجاره کنید.

قلعه کرشاهی تور کویر اصفهان

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور ابوزیدآباد 1,100,000 تومان 1,100,000 تومان 20 هر زمان 1.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir