تور قشم و هرمز

از3,100,000تومان

تور قشم و هرمز

تاریخ خروج

روزانه

مدت زمان

۶ روزه

بازدید

780

حداکثر ظرفیت

10

خدمات

مجوز آژانس، بیمه، لیدر
هزینه اضافه ندارد
سه وعده صبحانه و شام
سه شب اسکان در هتل
قایق و موتور سه چرخ
قطار ۴ تخته و ترانسفر

خدمات بیشتر

جاذبه های گردشگری

قشم کجاست؟

قشم

جزیره قشم در موقعیت بسیار بی نظیر و خاص چه از لحاظ طبیعت گردی و چه از نظر تجاری، قرار گرفته است. این جزیره در محدوده استان هرمزگان و در میان آب های تنگه هرمز می باشد. درست است که از نظر وسعت در مقابل کشور عزیزمان ایران آنقدر بزرگ نیست اما اگر بخواهیم مثالی بزنیم که بهتر بزرگی این جزیره را در کنید، باید بدانید که مساحت قشم دو و نیم برابر جزیره بحرین می باشد. این جزیره زیبا تنها از سمت شمال به بندر عباس دسترسی دارد و در جهات دیگر با آب و جزایر مختلف از جمله هرمز در شمال شرقی، لارک در شرق، هنگام در جنوب و تنب کوچک و بزرگ در جنوب غربی، همسایه می باشد.
هرمز کجاست؟

هرمز

این جزیره خاص نیز در نزدیک قشم قرار دارد و با بندر عباس نیز فاصله زیادی از مسیر دریایی ندارد. از مجموعه جزایر هرمز، قشم، تنب بزرگ و کوچک، به عنوان کلید خلیج فارس نام برده می شود. جزیره هرمز در شمال شرق قشم قرار دارد و از مسیر دریایی می توان هم از قشم به هرمز رفت و هم از بندرعباس به هرمز سفر کرد.
مسیر دسترسی به قشم و هرمز

بهترین نوع سفر به قشم و راحت ترین آن استفاده از پرواز مستقیم به فرودگاه قشم می باشد. شما حتی اگر از مبدا تهران نیز به سمت قشم حرکت کنید می توانید با زمان 2 ساعت و به وسیله پرواز خود را به قشم برسانید. در صورتی که بخواهید از مسیر زمینی به قشم بروید، ابتدا از شهرها و نقاط مختلف باید خود را به بندرعباس برسانید و سپس از آنجا به وسیله اتوبوس دریایی به قشم بروید. اما جزیره هرمز فرودگاه ندارد و نمی توان به صورت مستقیم به آن سفر کرد. به همین دلیل باید از مسیر دریایی وارد جزیره هرمز شد. اولین مسیر سفر به هرمز رفتن به بندرعباس است. از آنجا نیز با قایق و اتوبوس دریایی به هرمز می روید. مسیر دومی که برای شما وجود دارد و معمولا افرادی که با تور سفر می کنند از آن استفاده می کنند، مسیر قشم به هرمز می باشد. در این مسیر ابتدا با پرواز به قشم سفر می کنند و از فرودگاه قشم باید به اسکله ذاکری بروید و ادامه مسیر را تا جزیره هرمز با قایق طی کنید. از قشم در کمتر از یک ساعت به جزیره هرمز می رسید.

قشم و هرمز

جاذبه های دیدنی قشم و هرمز

این دو جزیره آنقدر جاذبه گردشگری و طبیعت زیبایی دارند که تقسیم بندی سفر برای حضور در هر کدام از آنها، خود کاری سخت و دشوار است. نه تنها از نظر کیفیتی که از نظر تعدادی هم نمی توان یک جزیره را بر دیگری برتر دانست. هر جاذبه گردشگری، ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و لذت متفاوتی را به بیننده و طبیعت گرد منتقل می کند. در اینجا برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری این دو جزیره را با هم مرور می کنیم:

موقعیت جغرافیایی جزیره قشم باعث شده است که پدیده هایی در آن ایجاد شود که منحصر به فرد است و در هیچ جای دیگر یافت نمی شود. دره ستارگان با محیطی فرا طبیعی و جذاب یکی از این موارد است. در این دره شاهد ستون ها و اشکال هندسی می باشیم که تحت تاثیر عملکرد باد و حرکت آب به مرور زمان بوجود آمده اند.

دره ستارگان قشم

با فاصله کمی از جزیره قشم، جزیره کوچک هنگام قرار دارد که برای تماشای دلفین ها در آب های خلیج فارس باید به آن سفر کنید. این جزیره در محدوده و زیر نظر جزیره قشم است و زیبایی های اطراف آن هم با نام جاذبه های گردشگری قشم شناخته می شود. رفتن به هنگام حدود نصف روز زمان نیاز دارد.

بازار هنگام جاذبه دیگری است که نباید لذت خرید از آن را از دست بدهید. قیمت ها در این بازار مناسب است.

دلفین های جزیره هنگام

این پدیده که در اثر جزر آب دریا شکل می گیرد برای مسافران این موقعیت را بوجود می آورد تا فاصله ای بیش از یک کیلومتر را وارد بستر دریا شوند و از پیاده روی و توقف در آن لذت ببرند.

جزیره ناز

از جمله گونه های گیاهی که در اطراف قشم به چشم می خورد، گیاه منحصر به فرد حرا می باشد که می تواند در آب شور دریا رشد کند و با آن همزیستی نماید. پوشش زیادی از این درخت های حرا در نواحی جزیره قشم قرار دارند که می توان با قایق در میان آنها تردد کرد.

جنگل حرا هرمزگان

پدیده دیگری که در جزیره قشم تحت تاثیر فرسایش آب و باد ایجاد شده است، تنگه منحصر به فرد چاهکوه است. عمق دره صد متر است و دیوارهای مرتفع آن به شکلی زیبا اطراف تنگه را دربر گرفته است. درون تنگه نیز با اشکال زیبا و خاصی رو برو هستید که ناشی از فرسایش می باشند.

تنگه چاهکوه تور قشم

بادگیرهای روستای لافت از جمله دیگر جاذبه های گردشگری قشم می باشد. تماشای غروب آفتاب در این روستا بعد از بازدید بادگیرها، صحنه ای بسیار غریب است که به زیبایی آن در هیچ جای دیگر نخواهید دید.

روستای لافت جزیره هرمز

یکی از اصلی ترین جاذبه های جزایر جنوبی تفریحات آبی می باشد که شامل شنا، جت اسکی، قایق سواری، غواصی و .. می باشد و لحظات بسیار پرهیجانی را برای شما ایجاد می کند.

غواصی در قشم

جزیره هرمز

جزیره هرمز به تنهایی خود یک مقصد سفر تفریحی و گردشگری می باشد، اما به عنوان مجموعه جاذبه دیگری نیز در سفر قشم هم آن را در نظر می گیرند. چه همراه با تور قشم و هرمز به این جزیره رفتید و چه به صورت خاص به جزیره قشم سفر کردید، نباید جاذبه های زیر را از دست بدهید:

قوه تخیل شما که بعد از تماشای دره ستارگان قشم فعال شده است، حالا به هیجان بیشتری می رسد. جایی که در اثر فرسایش آب و باد با مجموعه زیادی از اشکال روبرو هستید که به صورت نمایی از پرندگان مختلف می باشند. این مجسمه ها بدون دخالت انسان و فقط تحت تاثیر طبیعت بوجود آمده اند. دره در نزدیک ساحل می باشد و می توانید بعد از تماشای دره، مدتی هم در کنار ساحل پیاده روی کنید.

دره مجسمه ها هرمز

فرش های گرد نقاشی شده در جزیره هرمز از مواردی است که نه تماشای آن را باید از دست بدهید و نه ثبت آن را توسط دوربین فراموش کنید. این فرش ها که از خاک رنگی جزیره تشکیل شده اند طرح های متفاوتی دارند و یکی از جاذبه های معروف هرمز هستند. جشنواره فرش های خاکی در نوروز و اردیبهشت می باشد.

فرش خاکی تور هرمزگان

دره ای با رنگ های مختلف که بر روی تپه ها و دیواره ها مشاهده می شود. تا زمانی که از این دره دیدن نکنید، سفر شما به جزیره هرمز نباید تمام شود. تنوع رنگ در این دره فراتر از حد تصور برای یک اثر طبیعی می باشد و این ویژگی آن را منحصر به فرد کرده است. گستردگی رنگ ها از قرمز و نارنجی گرفته تا نقره ای، زرد و مشکی می رود. زیبایی دره رنگین کمان به هیچ وجه در این توصیف نمی گنجد.

دره رنگین کمان جزیره هرمز

در قسمت شمالی جزیره هرمز یک قلعه قدیمی قرار دارد که در زمان حضور پرتغالی ها در آن ساخته شده است. این قلعه بزرگ که از محدود ساخته های خاص استعمار در ایران می باشد، با طی کردن زمان و تاریخی که در خود دارد، در حال حاضر به عنوان یک جاذبه گردشگری و محل بازدید مسافران می باشد. بخاطر اینکه این قلعه از خاک خود جزیره هرمز ساخته شده است، رنگ قرمز آن نیز تاثیر بیشتری در جذب گردشگر گذاشته است. در قلعه توپ هایی وجود دارد که هدف آنها به سمت دریا می باشد. برج های قلعه پرتقالی ها در بعضی از قسمت ها تا 12 متر نیز ارتفاع دارد.

قلعه پرتغالی ها قشم

یک دره نمکی که پیاده روی در آن همراه با سکوت مطلق است و هیچ صدایی در آن نمی آید. جایی که قرار است انرژی و احساس شما تغییر کند و با حال خوب از آن گذر کنید. دیوارهای نمکی اطراف این دره تمام صداها را جذب می کند و هیچ صدایی در آن نمی پیچد. یک غار سه طبقه در میانه راه این دره قرار دارد که بیان می شود تنها غار سه طبقه موجود در ایران است و از آن بخاطر فضای آرامش بخشی که وجود دارد به عنوان غار مراقبه یاد می کنند.

دره سکوت یا غار مراقبه

در کنار مواردی که به شرح آنها پرداخته شد، جاذبه های دیگری مانند ساحل نقره ای هرمز، ساحل سرخ هرمز، قصر بی بی گل، زیارتگاه خضر، مقام الیاس، موزه دکتر نادعلیان، جنگل های حرای هرمز و دشت آهوان در این جزیره وجود دارد که هر شرح و داستان خود را دارد و تا از نزدیک دیده نشود، حق مطلب در مورد ارزش آن بیان نمی شود.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، تفریحات پر هیجان مختلف نیز در جزیره هرمز مانند جزیره قشم وجود دارد. تفریحاتی مانند قایق سواری، غواصی و سفر به زیر آب، شنا، نقاشی با حنا روی دست و پا که مردمان محلی انجام می دهند و … از این دست موارد به حساب می آید.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور قشم و هرمز 3,100,000 تومان 3,100,000 تومان 10 هر زمان ۶ روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید