تور اسالم به خلخال

از2,440,000تومان

تور اسالم به خلخال

تاریخ خروج

۱۲ خرداد

مدت زمان

3 روزه

بازدید

807

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
3 وعده صبحانه و ناهار
اتوبوس VIP تختشو
2 شب اسکان در کلبه ییلاقی

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

جاده اسالم به خلخال کجاست؟

این مسیر یک جاده بین شهری است که نه تنها دو شهر را به هم وصل می کند که دو استان با فرهنگ و تاریخ غنی و متفاوت را به هم متصل می گرداند. وقتی شما این مسیر را طی می کنید، از این تفاوت های زیبا لذت خواهید برد. طول جاده 70 کیلومتر می باشد و که حد فاصل دو شهر اسالم در استان گیلان و شهر خلخال در استان ارومیه می باشد. طبیعت اطراف این روستا چشم هر انسانی را به خود مسخ می کند و همچون یک رویای شیرین شما را در خود غرق می سازد. ترکیبی از زیبایی های طبیعت به همراه تنوع زیادی از رنگ ها، فضای جاده را توصیف ناپذیر کرده است. در مسیر حرکت از اسالم به خلخال، شما در کنار خود بعد از جنگل های وسیع با درختان سر به فلک کشیده همراه با مه زیبا، دشت ها و مراتع وسیع را خواهید دید.
پارک جنگلی گیسوم

هیجان ناب اسالم به خلخال

شما در مسیر اسالم به خلخال فقط با مناظر طبیعی و آرام روبرو نیستید، بلکه یک پارک جنگلی بزرگ با کلی برنامه متنوع و مهیج در مسیر خود دارید که می توانید از امکانات گسترده آن مانند قایق سواری، جت اسکی، شاتل و ... استفاده کنید و در کنار همسفران خود در تور اسالم به خلخال، لحظات شاد و پر هیجانی را بگذرانید. این پارک جنگلی علاوه بر اینکه مرز کناری استان گیلان است، دریا و جنگل را به زیبایی هرچه تمام تر به هم پیوند داده است.
اقامت در روستای ناو

در سفر خود روستاگردی را نباید از یاد ببرید. روستایی مه گرفته که امکان اقامت شبانه نیز در خانه های روستایی آن فراهم می باشد. آب هوای روستای ناو شرجی و همراه با مه غلیظ می باشد.
آبشار دریابن

بعد از دو جاذبه تفریحی و مسکونی، با یک منظره ناب و جاذبه طبیعی دیگر همراه خواهیم بود که با ارتفاع 30 متری خود، ارزش تماشا و وقت گذاشتن را دارد. این آبشار به صورت یک مسیر فرعی همراه با پیاده روی نیم ساعته می باشد.
ییلاق لرزره و دریاچه سراگاه

در کنار فضای پوشیده جنگلی، رسیدن به یک دشت بزرگ و دلباز بسیار جذاب است. ویژگی که مربوط به ییلاق لرزره می باشد. یک دشت وسیع، زیبا و سر سبز، که به شما می گوید در وسط مسیر اسالم به خلخال قرار دارید. در این ییلاق نیز می توانید شب را اقامت کنید و از خانه های سنتی آن بهره ببرید. در کنار آنکه امکان حیوانات اهلی ییلاق را در اطراف خود مشاهده می کنید. تصویر و آینه آسمان در زمین، پوستر بزرگی است که شما روی سطح دریاچه سراگاه با آب زلال آن مشاهده خواهید کرد. البته این دریاچه امکانات تفریحی ندارد و شنا و ماهیگیری در آن ممنوع است. چرا که یک مرکز پرورش ماهی است.
گردنه الماس

یک گردنه زیبا که همزمان در برگیرنده حیات وحش، طبیعت زیبا و حیوانات اهلی مانند گله گوسفندان و اسب ها می باشد. ترکیب این موارد در کنار هم، چشم را نوازش می کند و به شما مجال پلک زدن نمی دهد. حالا منظره ای را می بینید که یک پوستر بزرگ اما واقعی است و موجودات آن زنده و جاندار هستند.
دریاچه نئور جاذبه مسیر اسالم به خلخال

تقریبا در حال نزدیک شدن به خلخال هستیم و بیشتر مسیر را طی کرده ایم، اما همچنان جاذبه ها قصد تمام شدن ندارند. چرا که در یک فضای کوهستانی دریاچه زیبای نئور را داریم. البته توجه داشته باشید که عمق آب در این دریاچه به گونه ای است که برای شنا در آن باید کاملا حرفه ای باشد تا در قسمت های عمیق که به 5 متر هم می رسد دچار مشکل نشوید.
آب و هوا

برای این جاده هوای کلی که باید در ذهن داشته باشید، هوای خنک و رو به سردی می باشد. حتی اگر در بهار و تابستان به آن سفر کنید، تفاوت دما را با سایر نقاط به طور کامل احساس خواهید کرد و از خنکی آن لذت می برید. میزان بارش در جاده اسالم به خلخال بالاست و در فصول پاییز و زمستان هوای این منطقه سرد می باشد. پس باید به شرایط آب و هوایی در زمان سفر خود به اسالم و خلخال بسیار دقت کنید. هوای خنک و حجم زیاد بارندگی باعث می شود که در فصول بهار و تابستان با یک منظره سرسبز و شاداب روبرو باشید که در زمان هایی با مه غلیظ همراه است. این جاده مارپیچی در 4 ماه آخر سال بسیار خطرناک می باشد چرا که حجم بارش برف و باران زیاد است و از طرفی بخاطر دمای پایین، سطح جاده دچار یخ زدگی می شود.

مسیر دسترسی به جاده اسالم خلخال

مسیر دسترسی به جاده اسالم خلخالشما برای اینکه مسیر این جاده را به عنوان مقصد سفر طی کنید باید خودتان را به یکی از دو شهر اسالم یا خلخال برسانید. سپس از آنجا به سمت مقابل حرکت کنید.  افراد بومی و محلی مسیرهای آنجا را به خوبی بلد هستند. برای مسافرانی که از سایر شهرها قصد سفر به اسالم و خلخال را دارند باید مسیر تهران به خلخال یا تهران به اسالم را در نظر بگیرند و با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارند خود را به یکی از نزدیک ترین شهرهای این مسیر برسانند و ادامه راه را مطابق آن طی نمایند.

برای افرادی که ابتدای حرکت را خلخال در نظر می گیرند، فاصله از تهران تا خلخال 450 کیلومتر می باشد که حدود 8 ساعت زمان را باید برای رسیدن به خلخال در نظر بگیرید.

در صورتی که می خواهید از سمت اسالم به خلخال بروید، باید از تهران به سمت جاده رشت حرکت کنید. در مسیر از قزوین عبور خواهید کرد و بعد از شهرهای منجیل و رودبار باید ادامه مسیر را در جاده فومن طی کنید. در ادامه از شهر های زیبای صومعه سرا و پونل خواهید گذشت و در مسیری که به سمت آستارا طی می کنید به اسالم می رسید.

انواع تفریحات جاده اسالم به خلخال

در سفر به این جاده زیبا هر آنچه از طبیعت گردی انتظار دارید را بدست خواهید آورد. از قدم زدن درون جنگل تا ایستادن بر فراز تپه های ییلاقی که چشم انداز زیبایی را در مقابل شما قرار می دهد. همچنین شرایط کوهنوردی حرفه ای نیز در قسمت هایی از این مسیر فراهم می باشد که باید از قبل تجهیزات مورد نظر را با خود برده باشید.

کمپینگ و پیک نیک نیز از تفریحات جذاب و دورهمی های شاد این سفر می باشد که می توانید لحظات شادی را در کنار خانواده، دوستان و همراهان تور اسالم به خلخال را بگذرانید.

رانندگی آرام و مطمئن، در این جاده خود نیز یک حس زیبا و آرامش بخش را به شما منتقل می کند و یکی از تفریحات مناسب جاده اسالم به خلخال است.

دوچرخه سواری و پیاده روی درون مسیر اسالم به خلخال نیز طرفداران زیادی دارد که از نقاط مختلف برای انجام آن به این جاده می آیند.

دیگر تفریحات این مسیر زیبا، همراهی با عشایر، دیدن زندگی بومیان، عکاسی و لذت بردن از تنوع غذایی و میوه ای آن منطقه می باشد.

امکانات موجود در جاده

این جاده یک محیط طبیعت گردی است که سعی شده در مسیر آن تجهزات، ساخت و سازها و … محو باشد. بنابراین نباید انتظار هتل های خاص، فروشگاه ها و … را داشته باشید. اما خانه های بوم گردی و محلی با امکانات روستایی وجود دارد، که می توان برای اقامت آنها را اجاره کرد.

در زمینه تهیه غذا نیز علاوه بر اینکه امکان تهیه از غذاخوری ها وجود دارد، می توانید در صورت داشتن مواد اولیه یا تهیه آنها، به پخت و پز نیز بپردازید.

سایر وسایل و امکانات را تا حد امکان باید از قبل با خودتان به این سفر ببرید.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور اسالم به خلخال 2,440,000 تومان 2,440,000 تومان 20 ۱۲ خرداد 3 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir