تور سلانسر رستم آباد

از2,730,000تومان

تور سلانسر رستم آباد

تاریخ خروج

۱۱ مرداد

مدت زمان

3.5 روزه

بازدید

1560

حداکثر ظرفیت

20

خدمات

مجوز آژانس، بیمه
وسیله محلی در منطقه
2 وعده صبحانه شام، 1 نهار
اتوبوس VIP تختشو
2 شب اقامت

توضیحات بیشتر

جاذبه های گردشگری

سلانسر رستم آباد کجاست؟

این ییلاق در استان گیلان و با فاصله 30 کیلومتری از شهر رودبار قرار دارد. در اطراف شهر رستم آباد، منطقه ییلاقی وسیعی با نام سلانسر وجود دارد که مسافران زیادی را از نقاط مختلف به سمت خود جذب می کند. به طوری که اگر در ایام تعطیل و فصل مسافرت به آن مراجعه کنید با جمعیت زیادی همراه خواهید بود. فاصله ییلاق رستم آباد تا شهر رستم آباد حدود 16 کیلومتر می باشد.
موقعیت جغرافیایی ییلاق سلانسر

در شمال کشور و استان گیلان اگر در جهت شمالی شهر رودبار حرکت کنیم به ییلاق رستم آباد خواهیم رسید که در موقعیت غربی شهرستان رستم آباد قرار گرفته است. این ییلاق زیبا در ارتفا 1200 متری از سطح دریا می باشد و طبیعت زیبایی از جنگل، مراتع، تپه های پوشیده از گیاه و .. را در خود جای داده است. در منطقه بندی استانی و شهرستانی، این ییلاق در محدوده شهرستان رودبار و زیر نظر بخش مرکزی آن می باشد. برای مسافرانی که از سمت جنوب وارد استان گیلان شوند، نزدیک ترین ییلاق ممکن ییلاق سلانسر است.
مسیر دسترسی

به ییلاق سلانسر

برای رفتن به ییلاق سلانسر، مسیر اصلی و جاده ای که باید هدف اولیه ما باشد، اتوبان قزوین رشت است. پس از هر شهر و منطقه ای که تصمیم دارید به سمت ییلاق حرکت کنید باید خود را به این اتوبان در استان گیلان برسانید. این نوع دسترسی و وجود یک آزاد راه ایمن در مسیر سفر باعث شده است که تورهای مختلف از کلان شهرهای کشور مانند تهران، شیراز، اصفهان و ... به این منطقه حرکت کنند. زمانی که در اتوبان قزوین رشت حرکت می کنید باید وارد خروجی رستم آباد شوید. معمولا در شهر رستم آباد توقفی کوتاهی انجام می شود. چرا که موارد مصرفی مانند آب و خوراکی که نیاز است از این شهر تهیه شود. این نکته را یادآور شویم که موارد و وسایل مورد نیاز را حتما در این شهر تهیه کنید، چرا که در ادامه مسیر امکانات رفاهی و فروشگاهی مناسبی وجود ندارد. بعد از رستم آباد باید ادامه مسیر خود را در جاده خاکی سلانسر طی کنید. شروع جاده آسفالته می باشد، اما در ادامه به همین منوال پیش نمی رود. زیبایی های طبیعت از همین جا در اطراف به چشم می آید و برای رسیدن به ییلاق شما از کنار مزارع زیتون عبور می کنید. برای رفتن در این مسیر حتما از ماشین مناسب و تجهیزات ایمنی استفاده کنید. اگر از رشت با ماشین شخصی به سمت رستم آباد حرکت کنید بعد از 45 دقیقه به رستم آباد خواهید رسید و برای طی کردن جاده خاکی 16 کیلومتری رستم آباد تا سلانسر نیز تقریبا همین مدت زمان لازم است. چرا که امکان حرکت با سرعت بالا وجود ندارد و باید به آرامی و با احتیاط ادامه مسیر را طی کنید.
آب و هوا

این ییلاق در فصل بهار و تابستان از آب و هوای مطبوع و خوبی برخوردار است که باعث می شود شرایط برای تفریحات مختلف از جمله کمپ و شنا کردن فراهم باشد. اما در فصل پاییز و زمستان میزان بارندگی ها بالاست و آب و هوا بسیار سرد می شود که امکان ماندن و تردد در آن سخت است. در این فصل اگر به منطقه سفر کردید حتما لباس گرم و تجهیزات مناسب با خود به همراه داشته باشید. آب و هوای خنک، تنوع پوشش گیاهی و طبیعت سر سبز با انواع گل های وحشی فصل بهار را به بهترین فصل از نظر آب و هوا در این منطقه تبدیل می کند.

جاذبه های گردشگری ییلاق سلانسر

تور سلانسر رستم آباد

اصلی ترین و مهمترین جاذبه این ییلاق طبیعت آن می باشد. جایی که مه در اطراف شما خودنمایی می کند و خود را در قسمت هایی از آن بر فراز آسمان و بالای ابرها می بینید. در چنین موقعیتی درختان و قله هایی نیز قابل مشاهده هستند که از میان مه و ابر سر بر آسمان آورده اند. از جمله می توان به نمای زیبای قله درفک در زمان غروب خورشید اشاره کرد.

روستای حلیمه جان در فاصله ۳۲ کیلومتری از ییلاق سلانسر، یک جاذبه گردشگری دیگر است که مسافران در ادامه سفر خود به آن مراجعه می کنند. وجود دریاچه عروس در سمت غربی این روستا عامل اصلی جذب گردشگران می باشد. البته در نظر داشته باشید که امکان دسترسی با وسیله نقلیه به این دریاچه وجود ندارد و نیاز است که مقداری پیاده روی کنید.

در فاصله 30 کیلومتری رستم آباد، سد خاکی- بتونی با ارتفاع 22 متر قرار دارد که به نام سد تاریک شناخته می شود. فضای زیبای پشت سد همراه با ماهیگیری، کمپینگ و پیاده روی از جذابیت های آن می باشد.

امامزاده ابراهیم جاذبه دیگر این منطقه است که با فاصله 35 کیلومتری از ییلاق سلانسر و نزدیک شهرستان شفت واقع شده است. برای رسیدن به این امامزاده باید به دهستان چوپر و روستای امامزاده ابراهیم مراجعه کنید. علاوه بر زیارت در امامزاده ابراهیم، جاده منتهی به این روستا نیز بسیار زیبا و دیدنی است. در اطراف روستا می توانید مواردی مانند رودخانه، آبشار و خانه های چوبی را با رنگ های متنوع مشاهده کنید.

آب گرم لویه در روستای لویه را می توان جاذبه دیگر این ییلاق دانست که فاصله آن با ییلاق 2سلانسر 20 کیلومتر و نزدیک شهرستان رودبار می باشد. در کنار چشمه آب گرم موارد دیگری مانند قلعه تاریخی و درخت سرو هزار ساله نیز در روستای لویه وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می کنند. افراد زیادی با مشکلات مفصلی به صورت خاص به این روستا سفر می کنند تا در چشمه آب گرم آن شنا کنند.

پوشش گیاهی و جانوری سلانسر را نیز می توان از جمله جاذبه های گردشگری آن دانست. هوای خنک، محیط سرسبز، ارتفاع زیاد از سطح دریا، درختان تنومند، تنوع گونه هایی گیاهی مانند بلوط، کاج، راش، گیاه گل گاو زبان، افرا و… در کنار گونه های جانوری مواردی است که در ییلاق سلانسر با آن روبرو خواهید بود.

تنگه رغز شیراز

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور سلانسر رستم آباد 2,730,000 تومان 2,730,000 تومان 20 ۱۱ مرداد 3.5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

پرداخت 50 % بیعانه در مجموع قیمت.

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

راهنمای سفر با دور ایران بگردم

مجری تورهای پر هیجان گردشگری و تفریحی

مراحل ثبت نام :
  • 👈استعلام ظرفیت 👈واریز وجه 👈ارسال فیش پرداختی و تصویر کارت ملی
مشاوره و ثبت نام:
  • از طريق دایرکت واتساپ و تماس‌ تلفنی و سایت دور ایران بگردم پاسخگوی شما هستیم.
دامیار

دامیار

راهنما تور

Contact Skype

5041-7210-8993-1936

Phone

0920-200-1607

Email

info@doreiranbegardam.ir