وسایل ضروری خانم ها برای سفر

09

مهر
1401

وسایل مورد نیاز خانم ها در سفر

ارسال شده توسط: khorshid naseri/ 32 0

مقوله جذاب و شیرین سفر از آن دست مواردی است که معمولا با اقبال بسیار خوب از سمت خانم ها رو برو می شود. چرا که در جامعه ما میزان تفریحات، بیرون رفتن ها و … در حالت عادی بسیار کم  می باشد و در محل زندگی برنامه ها به صورت یکنواخت در می آیند. اما زمانی یک سفر به معنای واقعی جذاب و شیرین خواهد بود که برنامه ها مطابق میل و خواسته شما پیش برود. از جمله مواردی که در این زمینه کمک کننده است و رضایت خوبی را در سفر برای فرد فراهم می آورد، به همراه داشتن تمام لوازم ضروری مورد نیاز است. اما اینکه وسایل مورد نیاز خانم ها در سفر چیست و با چه اولویت بندی آنها را آماده کنیم که هم چیزی را از یاد نبریم و هم بار سفر خود را سنگین نکنیم، نکته ای است که در این مطلب با هم مرور خواهیم کرد.

مشخص کردن نوع سفر

مشخص کردن نوع سفر

قبل از اینکه به بررسی لیست وسایل و تجهیزات برسیم، ابتدا باید بعضی نکات مربوط به سفر را برای خودمان شفاف و واضح نماییم. یکی از این موارد مشخص کردن نوع سفر است. چرا که دسته های مختلفی از سفر برای ما پیش می آید. از سفر کاری گرفته تا سفر دوستانه یا سفر خانوادگی، در کنار اینها سفرهای دیگری هم داریم مانند سفر تنهایی، سفر دریایی، جاده ای، سفر به طبیعت، سفر یک روزه و … می بینیم که هر مدل از این سفرها شرایط بسیار متفاوتی با دیگری دارد و این شرایط متفاوت باعث می شود نوع وسایل و تجهیزات مورد نیاز شما نیز تغییر کند.

در سفرهای طبیعت گردی و دوستانه، لباس های راحت، کفش های مناسب پیاده روی، کوله پشتی و … اهمیت پیدا می کنند و در سفر های کاری، لباس های رسمی، چمدان، مدارک دعوت نامه و شناسایی و …. دارای اولویت خواهند بود.

مقصد کجاست؟

مقصد کجاست

عامل دیگری که در انتخاب وسایل و تجهیزات سفر تاثیر گذار می باشد، مقصد است. اینکه قرار است به چه محیطی سفر کنیم؟ یک شهر با امکانات بسیار بالا همراه با رستوران ها و هتل های زیاد؟ یک منطقه طبیعت گردی بدون هیچ امکاناتی که نیازمند چادر و تجهیزات است؟ به یک شهر کویری و گرم و خشک؟ یا به یک شهر سرد و یخبندان و بارانی؟

پس نیاز است لیست وسایل و تجهیزات را متناسب با مقصد به روز رسانی کنیم.

وسایل ضروری سفر برای خانم ها

وسایلا ضروری سفر برای خانم ها

حالا که تاثیر عوامل مختلف را بر روی لیست وسایل و تجهیزات دانستیم، می توانیم به فهرست کردن آن بپردازیم. در فهرست کردن وسایل ضروری سفر برای خانم ها، با دسته بندی کردن موارد مختلف، تا مقدار زیادی کار خود را می توانید آسان کنید، چرا که این دسته بندی شما را از سردرگمی و بلاتکلیفی در می آورد. برای مثال زمانی که دسته لباس ها را بررسی کنید، می دانید که توجه به مقصد بادگیر نیاز است یا نه و آن را حذف یا اضافه می کنید. در ادامه مهمترین دسته ها را معرفی و وسایل هر دسته را برای یاد آوری با جزییات مرور می کنیم:

اطلاعات بیشتر : لوازم ضروری کودکان در سفر

انتخاب کیف، چمدان یا کوله پشتی سفر

انتخاب کیف ، چمدان یا کوله پشتی برای سفر

حالا که لیست وسایل شما و تجهیزات به طور کامل مشخص شد، می توانید برآورد کنید که با توجه به طول سفر و اینکه در چه فصل و با چه تجهیزاتی خواهید رفت، به چه مدل کیف، چمدان یا کوله پشتی نیاز دارید. برای مثال در سفرهای یک روزه با یک کوله پشتی معمولی هم می توان تجهیزات را با خود برد، اما برای یک سفر دو هفته ای، نیاز به چمدان و کیف بزرگ می باشد.

انتخاب چمدان و کیف از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که ابعاد و وزن آن هم در حمل و نقل برای شما ایجاد دردسر نکند و هم اینکه به دلیل کوچک بودن مجبور نشوید خیلی از وسایل لیستتان را حذف کنید.

در کنار کوله بزرگ یا چمدان، همیشه یک کیف دستی برای داروهای مهم، لوازم الکترونیک و وسایل بهداشتی خود داشته باشید که در هر زمان امکان دسترسی فوری به آن امکان پذیر باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید